keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

jatkun

Tämä valokuva on ensimmäisiä ottamiani ja siinä puhuu täysin intuitio. Löysin kuvan arkistoistani ja hämmennyin siitä, kuinka vahvasti tämä varhainen kuva on minua. Olisin voinut ottaa sen eilen, niin paljon minua siinä löydän. Havainto on jännittävä ja lohdullinen, sillä muistan taas, että elämä jatkuu ja minä jatkun ja kutoudun kokoon silloinkin kun en sitä tiedä tai ymmärrä, sillä jokin minussa toimii ja ymmärtää silloinkin kun minä en sitä tee. Kuten hetkenä, jolloin matkani suunnasta tietämättömänä leikittelin kameran kanssa ja otin tämän kuvan, jossa nyt jälkikäteen näen sen, mitä minussa tuolloin oli tapahtumassa ja minne matkani jatkui, niin samoin nyt tiedän minussa tapahtuvan jotain merkityksellistä ja tärkeää, vaikken tiedäkään vielä, mitä se on. Minä pärjään kyllä, koska tämä voima, tämä jokin minussa, kirjoittaa tarinaani silloinkin kun minä en osaa tai jaksa tai kykene.

2 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Musiikkiakin on blogi saanut, vau. Vaikkakin hieman ironisella musiikilla alkoi. "God could be so funny"
Sulla on kyllä niin ihania valokuvia, olen niitä aina ihaillut. Ja toivon, että pääset uusien silmien kanssa niitä lisää ottamaan ja ilostuttamaan meitä :)
Halitus ja värikästä vappua!

än. kirjoitti...

Kiva jos tykkäät kuvatuksista, kiitosta vaan ja lisää tulee takuulla kunhan pääsen tästä taas vauhtiin!
Tosta biisistä, Regina-tyyppistä ironiaa kyllä, hymähtelyä meille hassuille ihmisille. :)
Hauskaa ja simaista vappua sinnekin!